Cvičit, nežrat

a když jo, tak dělit potravu!

Samozřejmě, že nejlepší by bylo dělit svou potravu třeba mezi bezdomovce, případně prostě mezi blondýny, ale, to bych asi neustála, takže dělit potravu na bílkoviny a ty druhé věci které mi nechutnají-teda ovoce, chleba, těstoviny a podobné nechutnosti z kterých dělají chutnostivěci jako  šlehačka, máslo a salám, maso sýr a kečup:o)

Bláhově jsem se domnívala, že nezvýšený přísun potravin, tělocvik na štaflích a desítky kilometrů uchozených denně po 180ti metrovém bytě(dokud byl bez zdi) sníží mou tělesnou hmotnost. Kdepak, asi je to jiný pohyb, který mi chybí:o))

Nejlíp hubnu, když se trápím, ale to se musím trápit hodně, protože když běžně, vyměním lžíci za lopatu a hrnu to tam.

No včera jsem povečeřela tresku plněnou smetanovo sýrovou omáčkou, hranolkama a tatarkou, zapila jsem to džusem v kterém nebyl ani jeden pomeranč zato nejméně 2 kila cukru a dorazila jsem to medovníkem a kávou se smetanou. ALE v noci, to už jsem pak měla jen čokoládové bombóny s mentolovou náplní, protože plán na tu dietu uzrál mezi hranolkama a medovníkem!

Dneska snídám poměrančový džus bez cukru a kávu bez mléka a abych se dobře připravila na ten první dělený zítřejší den, stavím se cestou k Labi u McD na něco malého bez fritů:o)) Fakt, myslím to úpřimně:o)))

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Modona online a jeho autorem je Modona. Můžete si jeho odkaz uložit mezi své oblíbené záložky nebo ho sdílet s přáteli.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>