Vůně

Ať chceme nebo ne, všichni nějak "voníme" tedy aby to bylo přesné, produkujeme nějaký odér, který se snažíme vylepšit nebo přehlušit nějrůznějšími vůněmi komerční povahy.

V praxi to pak může taky znamenat, zejména v případě žen, že když kolem Vás projdou, následuje efekt "jako když blesk střelí do drogošky".
Bohužel i v případě zachování stejné značky, jinak voní krém, jinak make-up, jinak rtěnka, dorazíme to pak šampónem, kondiciónérem, tužidlem a lakem na vlasy, málokterá kosmetická firma totiž vyrábí všechno, natož všechno v jedné řadě. Musím opakovaně podotknout, že mým alergiím vůně a tím tuplem jejich překrývání vadí.
Někteří lidí nepoužívají  prakticky žádné kosmetické výrobky, natož aby ještě přemýšleli nad jej�ch vůněmi. Někteří z těchto některých nevoní nijak, někteří by se měli snažit nějak vonět a někteří voní i tak strašně přitažlivě sami sebou, vůní přitažlivou pro některé, neutrální pro jiné, nepřitažlivou pro další.
Když jsem před mnoha lety poznala svého muže, jeho příbytek, auto, vlastně všechno vonělo nějakou zvláštní hodně příjemnou a hodně intenzivní vůní, myslela jsem si, že je to nějaká kolínská nebo deodorant, něco, co se někam cáká, nebo to z něčeho vyzařuje.
Za těch 15 let už jistě 50x změnil  kolínské i deodoranty, většinou ne o vlastní vůli:-), mnohokrát jsme vyměnili prací práčky i aviváže,pravda, moc k němu nečichám:-), ale kdykoliv si sednu kupříkladu do jeho auta, tu zvláštní, příjemnou vůni ucítím  vždycky znovu, prostě se mi ji za těch 15 let nepodařilo  ničím zlikvidovat.
Naštěstí:o)
 
Příspěvek byl publikován v rubrice Modona online a jeho autorem je Modona. Můžete si jeho odkaz uložit mezi své oblíbené záložky nebo ho sdílet s přáteli.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>