Reklamace v ASKO

je mnohem lepší zážitek než celé tamní nakupování:o)

Ale vydržet  v klidu se to dá jedině v případě, že máte dobře doplněnu hladinu všech možných hormonů:o)

Dnes jsem tedy nakráčela do prodejny za účelem vyreklamování stolku, pořád přesvědčena, že ho vyměním, od toho jsem se rozhodla ustoupit v momentě, kdy mi „kolegyně“ sdělila, že si pro něj můžu zajet do úplně jiné přípražské prdele, prostě představa, jak někde znovu něco nakládám a převentivně předtím vybaluju a prohlížím, mě zbavila veškeré dobré vůle.

Dostala sem tedy náhradní pokyn, objet prodejnu a stolek vyložit tam, kde jsem ho minule naložila. Chvíle vysvětlování skladníkovi a dva nové podpisy z mé strany, jeden a jedno razítko z jeho strany a nový papírek s potvrzením o vrácení.

Vracím se do prodejny, procházím opět celým areálem do budky reklamací, kde jiná „kolegyně“ zády ke mně něco rovná do šanonů a na mou hlášku “ Tak už jsem to odevzdala a tady mám potvrzení!“, odpovídá stále zády ke mně “ To musíte počkat na kolegyni!“

Po 20ti minutách mě to přestává bavit a zabavuju se sledováním vyřizování jiné reklamace další “ kolegyní“.

Po 30ti minutách se už poněkud ostřeji ptám, kdy se „kolegyně“ vrátí, na což mi kolegyně vyřizující jinou reklamaci odpovídá, že “ kolegyni už skončila směna a před 3/4 hodinou odešla domů…. Kolegyně sedící zády dál sedí zády, ta druhá, co vyřizovala pána, který přišel půl hodiny po mně, se mě naštěstí posléze ujímá.

Další podpis a po něm zůstávám překvapená ze sdělení, že peníze, které sem musela za stolek zaplatit hned, mi ASKO vrátí cca za 3 týdny a prý můžu být ráda, protože moje reklamace je vyřízena nadstandardně ( pro příště vím, že každý nábytek, který někde koupím, musím namístě rozbalit a prozkoumat, protože doma je pozdě!), ptám se, kdo mi z těch peněz za tu dobu zaplatí úroky, kolegyně praví, že “ nejsou banka!“ :o ),  poté jsem odeslána k pokladně, kde semnou mají sepsat smlouvu o vrácení peněz.

Pokladní jedním okem čte můj stokrát podepsaný papír a druhým okem obsluhuje všechny, kteří přicházejí průběžně platit, poté mi tiskne trojmo potvrzení v kterém se praví, že mi někdy pošlou peníze, žádá znovu můj OP a trojmo podpis, poté všechno prozkoumá a na listiny do kolonky „podpis vedoucího prodejny“ prskne svou parafu. Právě uplynula 72 minuta od chvíle, co jsem dnes poprvé vstoupila do prostor prodejny!

“ Vy jste vedoucí prodejny?“ ptám se tupě..

Samozřejmě, že není, ale paní vedoucí na tohle nemá čas, navíc “ Máte nějaký problém?? Zatím s tím nikdo problém neměl!“

Až někdy navštívíte nějakou provozovnu ASKO, nedivte se, pokud uvidíte na dveřích nelepenou mou fotku s pod ní nápis :

Persona non grata!

:o )

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Modona online a jeho autorem je Modona. Můžete si jeho odkaz uložit mezi své oblíbené záložky nebo ho sdílet s přáteli.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>