V zajetí Ucareviče a Pošvice

a zásilkových služeb, od kterých si člověk nic neobjedná! A kdo má na tohle vlastně čas?

Je to už měsíc, co jsem si spolu s myčkou nádobí objednala i výrobník zmrzliny, podobný, jakým v létě dosponoval Andreas! Myčka dorazila a myje, zmrzlinovač dorazil taky, ale vadný a tak jsem ho musela vyreklamovat, znovu zabalit, odvézt na poštu za účelem vrácení zboží.

Dodavatel se mi omluvil za problémy, i za to, že budu muset počkat, protože prodejce musí zmrzlinovač doobjednat, protože ten porouchaný byl posledním kusem na skladě….

A tak čekám, skoro měsíc, až předvčerem jsem náhle obdržela email od společnosti DPD, že mi přivezou dobírku bez dobrání, takže “ aha, zřejmě můj zmrzlinovač“ , někdy od předvčerejška v dalších dnech.

Předvčerem jsem odjela s kindrama k Vltavě, Filip dostal žlučníkový záchvat a do toho dorazilo DPD, troubilo a troubilo a když se Filip doplazil 200 metrů k silnici seřval ho řidič Pošvic, že mu 4 hodiny volá a Filip hovory nepřijímá a Pošvic na tohle nemá čas, z čehož následně vyplynulo, že Poišvic přivezl úplně jinou zásilku někomu úplně jinému, do vsi vzdálené 2 km, pročež mu Filip sdělil, že ho rozseká na kusy! :o ). Když mi to včera u Labe vyprávěl, odjíždějíc k Vltavě, ihned jsem ucítila ve vzduchu problém.

Dnes ráno mě probudilo zuření mobilu v 7.15 a jakýsi hlas mi sděloval, že mi dnes DPD doručí zásilku v dopoledních hodinách. Já pravila, že jsem doma a znovu jsem usnula.

V 8.30 mne probudila smska, v které mi společnost DPD oznamovala, že mi bude doručena zásilka a to v době mezi 14.30 a 17.30, vzala jsem to na vědomí a znovu usnula, když jsem pak v 10 nahlédla do pošty, smsku z 8.30 potvrzoval ještě email společnosti DPD.

Vypila jsem si kafe a šla ke koním, pak jsem krmila ovce, sebe, pohřbila kočičku Číču, kterou jsem nafasovala včera u Vltavy, krmila pesy, kočky, a v 16 se podívala do emailové pošty, kde jsem si přečetla, že řidič Pošvic se mi snažil v 10.30 doručit zásilku, ale nebyla jsem zastižena!

Volám na telefonní číslo z času 7.15, zjišťuji, že se jedná o dispečera jménem Ucarevič, který mi tvrdí, že to, že mi on zavolá v 7.15, je víc směroplatné, než všechny smsky a emaily, které mi příjdou od společnosti DPD. Na otázku “ jak to mám vědět?“ nezná odpověď, ale o předvčerejším incidentu s Pošvicem ví.

Volám na dispečink a marně se snažím vysvětlit, že nežijeme v době Ponny Expresu, ale v 21. století a telefonní čísla a emailová spojení se dávájí jako kontakt proto, aby bylo možné člověka kontaktovat, a on nemusel sedět 8 hodin doma a čekat, až se objeví auto zásilkové služby. Dispečerka dí, že mi zásilku klidně mohou doručit do zaměstnání, ale na můj dotaz „  A jak mi doručíte zásilku aniž byste mi zavolali, pokud pracuju například jako pokladní v Tescu?“ neumí odpovědět. Uklidňuje mne, že k dalšímu pokusu o doručení dojde v pondělí 20.2. mezi 10.30 až 17.30, bohužel mezi povinnosti řidiče nepatří zákazníkovi zavolat, že je na místě se zásilkou, takže pokud nebudu sedět dalších 8 hodin na zadku, abych slyšela zvonek, mám opět smůlu.

Tak bohužel, pokud mne přejde vztek, koupím si ten výrobník zmrzliny jindy a jinde a nechám na dodavateli a dovozci, aby si to vyřídili mezi sebou, jsem totiž dost velký idiot na to, abych si koupila výrobník zmrzliny za 5 tisíc, ale ne tak velký idiot, abych kvůli jeho dodání seděla doma 16 a více hodin, další termíny jsou totiž úterý a středa, vždy od 10.30 do 17.30..

Příspěvek byl publikován v rubrice Modona online a jeho autorem je Modona. Můžete si jeho odkaz uložit mezi své oblíbené záložky nebo ho sdílet s přáteli.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>