Zmatena pojistkou

Možná zmatená celkově:-)Kdysi dávno někdo z nás uzavřel pojistnou smlouvu na pojištění domu s jakousi pojišťovnou, nevím přesně jak se jmenovala, ale něco s ČS tam bylo, prostě je to pojistka někdy z roku 93, pojistka která funkšnovala.

Vím jen velmi zhruba, že pojišťovny vyrobily několik let zpátky šílenou marmeládu tím, že asi ze zákona dostaly povinnost pojišťovat jen věci majetkové a takové ty penzijní, životní a podobné, a tak si prostě veškeré uzavřené pojistky lidí nějak přeházely, tedy vzájemně předaly.
No a tak se stalo, že ačkoliv jsem měla různé pojistky u různých pojišťoven, většina z nich se mi přesunula do Kooperativy, to by mi samo o sobě asi nevadilo, chalupu mám taky pojištěnou u Kooperativy, pravda z vlastní vůle a pojišťoval mi ji pan Strnad a když se něco stane, zavolám panu Strnadovi a on mi pošle likvidátora, ten příjde, vyfotí atakdále, prostě normálka:-).

Takže i moje pojistka domovní skončila u Kooperativy, což jsem zjistila až letos v červenci, když praskla voda vyplavila 3 poschodí.
Nebudu unavovat podrobnostma o tom co plnila z pojistky původní pojišťovna a co ta nynější ( tamto prý byl nadstandard?), pokusím se Vám popsat, jak se hlásí pojistná událost Kooperativě v případě, že nemáte pana Strnada.

Takže zavoláte na č. 0800 105 105, pravda zvoní to v Brně, ale je to ZADARMO, pokud do toho nezapočítáte ztracený čas.
Poprvé jsem tak učinila 21.7. a hlášku, že “všichni operátoři…” jsem poslouchala asi 15 minut, poté se mi podařilo nahlásit co, kdy, kde a komu se stalo a byla jsem vyzvána, abych vyčkala, až se dostaví likvidátor.
Pak přišel dopis, z Brna, že o mé události vědí a budou ji řešit a dostala jsem číslo.
Tak jsem čekala, měsíc, nikdo nepřicházel.
Někdy koncem srpna jsem nervově nevydržela a opětovně vytočila 0800 atakdále. Pojistných událostí s dešti evidentně přibylo a tak jsem hlášku o operátorech poslouchala a poslouchala, přitom jsem se vykoupala, ozubovala, natužila si vlasy, vyfoukala si vlasy, 6x vypěnila…., pak se konečně ozvala, vytoužená operátorka.
Nic z toho, co jsem na ni chrlila ji evidentně nerozhodilo, nesdělila mi ani jméno likvidátora, ani žádné telefonní číslo, nicméně mi přislíbila, že si “to zapíše” a likvidátorovi mé požadavky předá ( tedy požadavky na likvidaci, nejlépe mé).

Hned za 2 dny se skutečné ozvala, má vytoužená likvidátorka, paní Rašínová, z Liberce……….., aby mi sdělila, že nic likvidovat nepříjde, mohu jen faxem poslat fakturu a nebo ještě lépe čestné prohlášení z kterého vyplyne co se mi poškodilo.
“E?”, myslím, že na víc jsem se nezmohla.

No, takže pokud máte fůru volného času a nevíte co s ním, uzavřete pojistku s Kooperativou, v Praze samozřejmě, ovšem všechno co se Vám přihodí pak budete hlásit v Brně, telefonicky, Brno Vám pak vylosuje likvidátora, třeba z Liberce, Ostravy nebo Aše.
Stejné je to i u aut, už žádné takové, že s autem do pojišťovny a pak šup do servisu, kdepak, pěkně čekáme až se ozve likvidátor a přijede si bouranec vyfotit. Nabouraný PT už takhle čeká na svého likvidátora před domem 3 týdny, popojet nemůže a Městská policie z toho má radost, každý den mu přidělí nový lísteček o špatném parkování:-)))

Příspěvek byl publikován v rubrice Modona online a jeho autorem je Modona. Můžete si jeho odkaz uložit mezi své oblíbené záložky nebo ho sdílet s přáteli.

3 komentáře u „Zmatena pojistkou

  1. známá dělala operátorku na infolince Ceské pojišťovny a vydržela tam jen pár měsíců, protože ji prý totálně deptalo, jak jí volali lidi kvůli pojistné události, staré třeba tři roky, ohledně které se pořád nic nedělo. Ona jako poctivý nováček si všechno napsala, pak šla za šéfem, aby s tím něco udělal, ten si od ní vzal poznámky, hodil je do šuplete a řekl, že pak se na to podívá…Takže u Kooperativy je to ještě relativně v pohodě 🙂

  2. catprotože je to pojistkla Kooperativy a Kooperativa to prostě teď dělá takto, asi, aby zabránila pojišťovacím podvodům nezjistíš jméno likvidátora, nemáš šanci mu zavolat atd., z toho usuzuji, že chtějí,aby si pojistné podvody dělali lidi sami již bez účasti pracovníků pojišťovny ( viz ta čestná prohlášení například).

  3. Mo. proč s tím bouraným autem nejedete do servisu, který má s příslušnou pojišťovnou smlouvu případně je schopen dodržet její standardy? Pak likvidátor osobně není potřeba, akorát servis musí dodržet přesně rozpis úkonů podle regulí pojišťovny. A když jdeš do neautorizovaného servisu, vyděláte navíc všichni. Úkony pojišťovny jsou dost často "logické" – např. utažení šroubku za 100 Kč, atd. 😉

Napsat komentář: Mo. Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *