Banka idiot !

Zatímco poplatek za vklad na vlastní účet na přepážce byl již jako "idiot" vyhodnocen, já jsem nyní vyhodnotila jako " banku idiota" Hypoteční banku!

Ještě před koncem roku uzrál můj plán, vypořádat se se všemi bankovními i pojišťovacími úřady, a to tak, že pokud možno zcela.Někde to bylo díky fixacím a výročím snazší, někde těžší, ale tak jako tak, mou prioritou bylo, zlikvidovat dvě hypotéky.

Začala jsem Hypoteční bankou, a hlas na telefonní lince mi sdělil, že pokud mám nějaké požadavky, mám se obrátit elektronickou formou na adresu klient@atakdále.cz. Napsala jsem tedy email, identifikovala se, sdělila oč mám zájem a požádala o schůzku.

Poté jsem vymačkala telefonní číslo RfB, zde jsem operátorce vysvětlila co potřebuji, ona se mne dotázala, zda si pamatuji jméno pracovníka banky, který mi úvěr vyřizoval, já si ho pamatovala, ona mi sdělila telefonní číslo, já si posléze domluvila termén schůzky, za 2 dny jsem navštívila inženýrku Kotvovou, ta sepsala mé požadavky a zhruba za 5 dní jsem obdržela z Ústředí banky v Olomouci všechny potřebné doklady, včetně vyčíslení dluhu, data,kdy má být doplacen, atd..

Po 14ti dnech mi přišel email z HB s pokynem, abych elektronickou poštou poslala ke své žádosti podklady A,B,C a D a já odepsala, že nechci záležitost vyřizovat elektronickou formou a znovu tedy prosím o termín jednání v bance.

Po dalším měsíci jsem dostala dopis, o němž jsem se zde již zmiňovala, že mé žádosti , kterou jsem nepodala, bylo vyhověno a banka mi uložila pokutu v řádu stovek tisíc. Následně jsem pak zjistila, že toto rozhodnutí bylo zrušeno ještě před odesláním doporučeného dopisu a nikdo neví proč.

Požádala jsem o pomoc externí spolupracovnici Hbanky, která mi v roce 2003 vyřizovala hypoteční úvěr, HB jí sdělila, že se má se svou žádostí obrátit na adresu klient@………

Znovu jsem požádala na adrese klient@……. o termín schůzky, a z této adresy mi po 14ti dnech přišla odpověď, že mám elektronickou formou dodat podklady A,B,C a D. Za 2 dny na to, jsem si na poště vyzvedla doporučený dopis, kterým mi HB sděluje, že má žádost byla zamítnuta, neboť jsem nedodala podklady A,B,C a D. Na tomto dopise ovšem neprozřetelně uvedli telefonní číslo a tak jsem se po 3 měsících elektronického dopisování dostala k  druhé živé bytosti z HB!

" Jak můžete od svých klientů požadovat, aby s Vámi jednali elektronickou formou a skenovali tuny dokladů? každý to přece neumí, každý člověk nedisponuje scanerem, někteří nedisponují ani počítači!" povídám té ženě.

" No bohužel, naše banka má strategii, že "dlužníci do budovy banky nesmí vstupovat !" ". odpovídá mi Baretová DiS " Ale když už si tak dlouho dopisujeme, řeknu Vám tedy adresu, na kterou ty požadované doklady můžete poslat poštou, ovšem Váš podpis na dopise musí být podle podpisového vzoru, musíte uvést klientské číslo a PIN !".

A tak, zatímco úvěr v RfB je dávno doplacen, do HB dnes odesílám, po 3 měsících nesmyslného elektronického " jednání", papírovou žádost doplněnou přílohami A,B,C a D!

Příspěvek byl publikován v rubrice Modona online a jeho autorem je Modona. Můžete si jeho odkaz uložit mezi své oblíbené záložky nebo ho sdílet s přáteli.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *