Takže debil fakt nejsem já!

Negungoval přes 3 týdny!Tedy ten InternetBanking.
Jak už jsem se zmínila, kdesi byla chyba a ČSOB o ní evidentně věděla, i na HelpD. o ní věděli, tedy zpočátku, ale,
jak šel čas, na HD se začali tvářit, že žádná chyba nikdy neexistovala a pokud mám problém, je můj.
V bance samotné jsem pak telefonicky vystřídala snad všechny pracovníky, kteří nějak mohli, případně chtěli mi pomoct abych mohla nadále používat jemi naabídnutý produkt ( na který mám s nimi mimochodem uzavřenu smlouvu).
Vyslechla jsem nesčetně rad, přeinstalováním počítadla počínaje, vyhozením rukou konče.
Naposledy se mne ujal před týdnem pan Konvička, byl moc hodný a trpělivý, vysvětlil mi, že problémy skutečně mají klienti používající IE verzi 6.0 s nějakou “2”, postěžoval si, že Microsoft s nimi nespolupracuje správně a hodinku semnou poseděl na své straně telefonu, přičemž já pod jeho vedením projížděla svůj prohlížeč a jeho různá nastavení.
Zjistili jsme, že já používám verzi 5.5 a pan Konvička zcepeněl, protože mu došla všechna moudra, prostě nevěděl
a tak jsme ten dialog ukončili tím, že “asi bude vhodné, když se mi na comp podívá někdo, kdo tomu rozumí a celé to přeinstaluje ( proboha jen ne na verzi 6.0 s tou 2!), protože toto už prostě není evidentně jejich chyba.”

Nejsem zrovna přítelem přeinstalací a tak jsem se vykašlala na elektronické bankovnictví a odjela k Labi, abych na ČSOB dštila oheň a síru odtamtud.

V úterý ráno dorazím domů, cvičně odkliknu banku a
HLE, ono to normálně po téměř měsíci běží, bez přeinstalace, bez čehokoliv!

Parchanti zatracení:)

Příspěvek byl publikován v rubrice Modona online a jeho autorem je Modona. Můžete si jeho odkaz uložit mezi své oblíbené záložky nebo ho sdílet s přáteli.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *