jděte do ……! No já vím, tohle je starý:o)
Byly doby, kdy katalog Otta či Neckermanna neodmyslitelně patřil do mé domácnosti, byl to POKLAD, nepřeberná pokladnice nápadů pro tapetování, malování, výrobu předmětů, kopírování modelů, zejména těch dětských. Byly doby, ale už je to dávno a po pravdě, nikdy v životě jsem si přes katalog neobjednala žádné zboží, myslím tedy později, myslím v uplynulých 18ti letech.
Nesmyslných nabídek je stále plná schránka, kdekdo nabízí své zboží, OBI, Hornbach, Lidl, Tesco, MČ Prahy 10, Baťa, Marks a Spencer zasílají běžně své upotávkové letáky, noviny, katalogy, taky Ikea, to mi ovšem dělá radost když obdržím katalog Ikea, je to nepřeberná pokladnice nápadů a inspirací:o) . Tyto všechny společnosti nechávají vhazovat své nabídky do našich schránek hlava nehlava, anonymně, nic osobního v tom není a pak, člověk, pokud se chce nechat oblbnout, musí tam zajít, podívat se, sáhnout si, vyzkoušet.
Daleko nesmyslnější jsou pro mne katalogy či jejich zmenšeniny, různých zásilkových společností, Otto, Quelle, Neckermann, chodí zabalené v patřičném prezervativu a na štítku se kromě adresy schránky nachází i mé jméno a příjmení!
Znovu opakuji, že jsem si za celý svůj život neobjednala přes žádnou zásilkovou službu ( u TV Shopingu vedou jako zákazníka Filipa:o), ale jemu žádné katalogy nechodí), nenakupuju ani přes internet ( s výjimkou stromů od ing. Rybičky), tento způsob nakupování mi nevyhovuje, protože důležité jsou pro mne věci jako materiál a kvalita zboží-nikoliv papíru na němž je katalog natištěn. Dále pak, patrně nemám konfekční postavu a často se mi stává, že mi nesedne ta či ona velikost jedné a téže zvyklé značky. Ani nemluvím o tom, že většina zboží nabízeného v katalozích je nesmyslně předražená.
Tedy, neobjednala, nejsem klientem, zákazníkem, spřízněnou duší, nesnáším TO a přesto chodí, ty katalogy a na jejich prezervativu nalapený štítek s mým jménem a adresou.
V telefonním seznamu nejsem, tak sakra, kde vzali ten kontakt?