Asi stárnu, prostě tomu podivně přetechnizovanému světu přestávám rozumnět!
Kdysi dávno, když svět ještě býval celkem normální, míval Český telecom, dvě,tři telefonní čísla. V pravěku jste na to jedno museli zavolat, když jste chtěli někam volat, to druhé se používalo pro zjištění telefonního čísla, které jste neznali, a to třetí bylo pro nahlášení poruchy, to když jste někam volali, a ne a ne se to podařit, protože bylo pořád obsazeno, nebo na Vás sluchátko dělalo "tududů tududů".
Dnes má nástupce Telecomu čísel k posrání a stejně nevyřídíte vpodstatě nic. Linka na něco, linka na technickou podporu, a jak jsem zjistila dnes, plno jiných linek, jejichž účel ovšem zřejmě není zcela jasný ani zaměstnancům O2.
Dnes vynechám, jak už půl roku reklamuju ne zcela plnou funkčnost internetu a O2 Zábava a v té souvislosti každý měsíc reklamuju vyúčtování, které má podivná data, například to, co jsem reklamovala dnes, je za období 10.7. až 15.8., doručené mi 15.7., inu, asi vědí, že to 15.8. ještě nebude fungovat.
Ale dnes je to o poruchách na pevných telefonních linkách
1. 16.30 vytáčím 1180 a snažím se zjistit telefonní číslo, protože číslo na které volám, je nefunkční. Operátorka operuje a sděluje mi, že na uvedené adrese není žádný telefon příslušného operátora. Sděluji ji tedy číslo, které se marně snažím volat a operátorka dí,že to je číslo operátora 02 a dává mi telefonní číslo na jinou sekci O2,kde mi mají říct, zda je číslo funkční.
2. 16.40 "Dobrý den, dovolali jste se,…..zmáčkněte 1,5,8,*,4,+……," " Dobrý den, O2, jak Vám mohu pomoci?" "Uvedené číslo je funkční." "Nefunguje? aha, zavolejte prosím na číslo…… přeji hezký zbytek dne!"
3. 16.55 "Dobrý den, dovolali jste se,…..zmáčkněte 1,4, zadejte telefonní číslo o kterém chcete hovořit a zmačkněte + 8,*,4,+……," " Dobrý den, O2, jak Vám mohu pomoci?" "Jedná se o hlasovou poruchu?"
"Nechápu, nevím co je hlasová porucha, porucha je prostě porucha, porucha je, když se nemůžete dovolat ne proto, že to někdo nezvedá!"
" Dám Vám číslo na kolegu, který se zabývá hlasovými poruchami. Mohu pro Vás ještě něco udělat? Přeji hezký zbytek dne."
4. 17.10. "Dobrý den, dovolali jste se,…..zmáčkněte 1,3, zadejte telefonní číslo o kterém chcete hovořit a zmačkněte 6,*,2,+……," " Dobrý den, O2, jak Vám mohu pomoci?" "Jedná se o hlasovou poruchu?" " Jedná se o linku z které hovoříte?"
"Proboha jak by se mohlo jednat o linku z které hovořím, když se chci zeptat, jestli má poruchu?! A proč bych volala z linky která má poruchu od T-mobilu na O2, přece nejsem debil?!"
" Moment prosím…..slyšíme se?, ano já tady vidím, že ta linka má zřejmě poruchu, vy jste majitel linky? Nejste? Tak bohužel, poruchu si musí nahlásit majitel linky!"
" Já Vám asi nerozumím, JAK majitel linky? Co když neví, že má poruchu? Odkud má zavolat? Třeba je to invalida, který nemůže na poštu? Vy jste přece operátor-provozovatel linky, vybíráte za její funkčnost peníze, nemělo by být ve Vašem zájmu, aby ta linka fungovala? Není jedno, kdo to nahlásí???"
" Zkuste majiteli linky zavolat a upozornit ho."
" E? Kam mu mám zavolat, když má poruchu??"
" Promiňte, v tomto Vám nemohu pomoci, poruchu na lince si musí nahlásit majitel linky nebo jeho příbuzný. Mohu Vám ještě nějak pomoci?" " Přeji hezký zbytek dne."
No, co se na to dá říct, napadlo mě jediné " Job tvaju Guberniu!"