aneb ASKO potřetí…
Včera uplynuly 2 měsíce ode dne, kdy jsem v prodejně ASKO Štěrboholy reklamovala a odevzdala stolek a podpisem dokončila ( údajně úspěšnou) reklamaci, ovšem vzhledem k tomu, že předmět stál víc než 2.500,-Kč, nebyly mi peníze vydány ihned, ale “prý” do 14ti dní poštou.
21.4. se mi zdálo, že 14dní už rozhodně uplynulo a skoro po 5ti týdnech by mi ty peníze mohli poslat a tak jsem mejlem prodejnu zaurgovala,
23.4. mi přišla tato odpověď :
“Dobrý den,
velice se omlouváme,peníze byli převedeny 21.4.2011
Děkuji Fliegerová”
8. května sem si řekla,že to už by tu mohly být i pěšky a napsala sem druhou urgenci. Odpověď mne poněkud překvapila ( nejen kvůli těm hrubkám) :
“Dobrý den,
po ověření a urgenci, Vám byli peníze zaslány poštovní poukázkou.
Měla by jste je obdržet každým dnem.
S přáním krásného dne,
Mašková “
Nedorazil dodnes a tak sem napsala další urgenci “
odpověď z dnešního dne č. 1 :
“Vážená paní,
koukala jsem na Vaši zakázku a poštovní poukázkou bylo posláno, zaurgovala
jsem projistotu znovu
na centrální učtárně aby nám prověřili, že vše odešlo v pořádku.
Děkujeme za trpělivost, a velmi se jménem Aska omlouvám.
Jitka Kloučková”
odpověď č. 2 k mému dodatečnému údivu
“Vážená paní,
paní z účtárny mi přislíbila, že Vám je dnes posílá, takže doufám že už vše bude v pořádku 🙂
Hezký den
Jitka Kloučková”
odpověď č. 3 ……
“Já se opravdu omlouvám ale jsem na záskoku s Mladé Boleslavi tady, jak jsem
koupila, tak prodávám :), prý Vám peníze dneska poslala, i v infech o Vaší zakázce je, že dnes bylo posláno.
Jitka Kloučková.”
Tak nějak už vůbec nevím, co bych si o tomto způsobu obchodování měla myslet !!
Krom toho, že jediná paní Kloučková z Boleslavi píše bez chyb a snad i nelže.