už se tak na silnicích i chováme.Každý den slyšíme ve zprávách o desítkách, někdy dokonce i stovkách dopravních nehod, které se stanou třeba za víkend.
Dnes jsme slyšeli i o nehodě v Ml.Boleslavi při které řidič srazil na přechodu pro chodce 7mi letou holčičku přecházející na zelenou. Ano, jel jak hovado, ale pak jako hovado ujel.
Často ve zprávách říkají, že nestíháme svými schopnostmi kvalitu svých aut.
Tak nevím, onehda jsem o tom přemýšlela přepracujíce se z Prahy ve velmi dobrém, velmi silném, velmi velkém a velmi vymakaném autě svého muže a tak jsem zavzomínala na svá auta a na to,jak jsem v každém z nich jezdila.
Moje první opravdu moje auto bylo červené Uno, kterése jmenovalo Mucínek. Ani nevím kolik by bývalo bylo jelo nejvíc, já jela tak ,jak jsem myslela, že to stíhám.
Po Mucínkovi přišlo Clio a já v něm dlouho jezdila jako by tobyl Mucínek, protože jsem si na víc netroufla.
Pak FordKa, u toho už jsem měla pocit, že mám tuhle kubaturu mezi 1300-1500 Cm3 docela pod kontrolou.
Pak už přišly moje autobusy Scenic a Picasso Pavlík a zase trvalo nějakou dobu než jsem srovnala své schopnosti s možnostmi Scenica (1600Cm3) a Pavlíka (2000Cm3).
No a tak jsem došla k závěru, že je dobré, když má auto dobré a kvalitní jízdní vlastnosti, byť je rychlé, zejména pak, když jsme schopni zvážit jízdní schopnosti své, protože stejně nebezpečné je, když někdo přeceňuje svoje schopnosti v autě, které je kraksna.
catana: Ja mam auto v naprostem poradku, jinak bych nevyjel, na to sem pes 🙂 Jinak hnedka je Favorit hnede barvy :-)Mo: Jojo, to mas pravdu 🙂
Jedno jo Pavlíku, všichni tam musíme, byť teda každý jinak zachovalý:-).
Hnědka zní zajímavě :o) No, já nějak zvlášť starším autům nakloněn nejsem, ale faktem je, že je to pořád lepší než autobus. Každopádně jestli Ti svítí (myslím svítí, ne takové ty bludičky) a brzdí, tak nemám co proti ní říct :o)
Nojo, porad :-)))))) Jeste si musim pockat na lepsi auticko, ted jsou treba prasule na neco jinyho :-)) Investujem do zdravi, to ma prednost, ostatni musi pockat, a navic jeste neskoncilo propousteni z prace, letos pujde dalsi a dost velka varka na dlazbu, takze co kdyby bylo treba penez na prezivani …. nikdo nema nic jiste, bohuzel 🙁
Marcony proboha pořád hnědka?:-)))))))))))
Siiiim siiim, ja mam skodofenku a jezdim denne, ale rallye nee, to je pravda :-))) S tou mou “hnedkou” by to ani neslo :-))) Vlastne se musim poopravit, vcera rano sem nevyjel, pac u nas bylo tech -25 a hnedka si postavila hlavu, ze mi neotevre a neotevre 🙁 No, tak sem jel do prace busem. TO BYL ZAAAZITEK :-)))))) Dnes rano, ikdyz bylo opet -25, sem vyjel, pac vcera odpoledne mrazy trosku povolily a hnedka povolila taky, uz sem ji pak radeji nezamkl a rano nebyl problem :-))) No, ja vim, ze to nebylo k tematu, ale kdyz me se nechce psat to, co se pise vsude a porad, ze je to v lidech a trestech a policajtech atakdaleatakdale … Tak sorry, no :-)))
:o)) No, je tam kolonka objem motoru :o) Pravda, jednotky tam psát nemusíš ;o)K té Fábii.. Totéž se mi stalo min. týden. Akorát s tím rozdílem, že z připojovacího mi před auto vletělo nové Polo, ale vlevo nebylo volno a asi 20cm za levým zadkem jsem měl jiné auto… No, za mohutného troubení /ten vlevo na mě, já na toho vpravo/ jsem levého vytlačil ještě více doleva a ze dvou pruhů + odstavného jsme vyrobili místo pro tři…
No naposledy, co jsemměla pocit, že je totutovka, tak to bylo v Brně, seděla jsem na místě spolujezdce v,myslím Fábii,a řidič vyjel ze silnice výjezdem na dálnici, ale zapomněl dát přednost,ale vjel tam HNED, takže ten, co zrovna jel o té dálnici naštěstí neměl nikoho vedle sebe vlevo a naštěstí měl postřeh.
Ale no tak, nooooooooo:-))))))to tam je přece předvyplněno, vyplňuješ jen čísla:-))))
A jinak poznámka k tématu. Ono to není vůbec o autech. Ono je to hlavně o lidech. Sebedokonalejší auto řízené idiotem je smrtelnou zbraní, zatímco kraksna řízená profesionálem /myšleno schopnostmi, ne profesí/ může být relativně bezpečná. Za předpokladu, že není ohrožena někým z první skupiny.Za vrchol demagogie považuju současné statistiky nehodovosti a zejména jejich propagaci. Jako vysvětlovat snížení počtu smrtelných nehod plánovaným zavedením bodového systému je drzost neuvěřitelná. A Paroubkovsky komentovat, že je to zpřísněním kontrol je blbost ještě větší. Když se kouknete na detaily a zamyslíte se nad tím, zjistíte, že si statistiky s tímto tvrzením zcela logicky odporují.Policajti kontrolují /nepočítám parkování/ 1, rychlost 2, nějaká zapadlá stopka 3, alkohol 4, pásy… No a jaký podíl na příčině nehod vzrostl? Schválně… Ano, je to rychlost :o)… Takže co z toho plyne? Sledované veličiny rostou, mrtvol ubývá. Že by se nám přeci jenom zlepšoval vozový park? Přeci jenom se to omlazuje :o) A ty co mají škodofěnku zas většinou nejezdí rallye a nejsou na silnici denně…
:o) Malá poznámka… auta mají cm3 ne m3… Takový objem nemají ani ameriky :o))) Ostatně… tys ještě nevyplňovala silniční daň? .o))))