" Dobrý den, jak Vám (ne)můžeme pomoci?"
Na dnešek jsem si připravila to nejstrašnější možné úřadování, internetové bankovnictví!
ČSOB "konečně přešla" z původní verze zděděné po IPB a vyrobila systém,který zatím nemám moc zažitý, ten systém má ale bohužel i prvky, které se zažít ani nedají.
Tak třeba, že se pokoušíte přihlásit přes čipovou kartu, což se Vám normálně povede, chvíli lelkujete, musíte se hlásit znovu a systém Vám hlásí, že Váš PIN byl zablokován a máte udělat něco, co mi připadá jako "jdi ke všem čertům". Jsem zpupná, nechápu, proč by mi měl někdo blokovat PIN, zkouším se přihlásit znova a ono to normálně jde, a pak zas ne, a zas jo.
Zadávám cca 20 příkazů k úhradě, všechny řádně "podepisuju", "oPINuju" , pak si cvičně sem tam kontrolu a zjišťuju, že některé z nich nejsou ani zaplacené, ani nikde na zaplacení nečekají. "Aha, to jsem vůl" říkám si " to jsem se asi přehmátla a zaplatila jsem to z jiného účtu!", překontrolovávám všechny účty, ale, nepřehmátla! No, poprvé i podruhé jsem to považovala za svou chybu, ale když se to stalo během hodiny 5x…..
Volám na Helpdesk a snažím se popsat problém, jak s tím zablokovaným PINem, tak s těmi zatoulanými příkazy, pán říká, že to s PINem nechápe a to s příkazy vlastně taky ne, a následně mi doporučuje, abych po zadání,podepsání a pinování, oskenovala obrazovku, uložila si ji a v případě, že se ten příkaz nikde neobjeví, zaslala sken na Helpdesk…..
Já se divím " Přece nechcete, abych si preventivně skenovala každou operaci? Představte si, že bych seděla v nějaké firmě a od 8mi do 6ti dělala jen to, že bych prováděla platby, takže bych jich za den provedla třeba 250-300, dovedete si představit, že bych po každé operaci, 300x denně preventivně skenovala obrazovku? Tohle přece nemůžete po klientech chtít?!".
Odpověď " Však já to po nich nechci, jim TO nedělá!"